Veelgestelde vragen

Aanmelding, betaling en annulering

Ik kom er niet uit met aanmelden, hoe kan ik mij alsnog aanmelden?
Neem dan contact op met onze deelnemersadministratie via opleidingen@sdu.nl.
 
Welke keuzes heb ik om te betalen?
Betalen gaat via factuur. De factuur ontvang je een aantal weken voor aanvang van de Dag van de BOA. Geef bij het inschrijven aan of we op de factuur een PO nummer mee moeten nemen. 
 
Kan ik mij nog aanmelden?
Je kunt jezelf inschrijven zolang het inschrijfformulier is geopend. Wij vermelden het op de eventpagina als een event is volgeboekt.
 
Kan ik mij ook op de dag zelf nog aanmelden?
Ja, het is mogelijk om je op de dag zelf nog te registeren bij de registratiebalie. Indien mogelijk raden wij je aan om voorafgaand aan het event jouw registratie volledig te maken, zodat je dit bij de ontvangst niet meer hoeft te regelen. Indien inschrijving op de dag zelf niet mogelijk is, vermelden wij dit op de eventpagina.
 
Ik heb nog geen factuur gekregen voor het event. Mag ik dan wel komen?
Je ontvangt de factuur een aantal weken voor de start van de BOA Webinar Weken. Heb je geen bevestiging ontvangen? Stuur dan een e-mail naar opleidingen@sdu.nl, dan kijken wij je registratie na of alles goed is verwerkt. Heb je wel een factuur ontvangen, maar is de betaling nog niet voldaan? Betaal dan de factuur binnen de betaaltermijn en kom naar het event.
 
Helaas moet ik mijn aanmelding annuleren, hoe doe ik dat?
De webinars zijn live te volgen, maar ook on the demand voor een maand na de datum van het webinar. Dus kun je het webinar niet live bijwonen, dan kun je op een later moment terugkijken. 

Heb je je ingeschreven voor de hele reeks webinars, dan kun je je niet afmelden voor één of meerdere losse webinars. De prijs voor de reeks blijft staan en je kunt de webinars, die je niet live kunt volgen, later terugkijken.

Annuleren kan alleen schriftelijk, door een email te sturen naar opleidingen@sdu.nl, samen met de naam van het betreffende webinar. Je ontvangt van ons een bevestiging van afmelding.

Annuleer je tot drie weken voor aanvang van het event, dan brengen wij € 75 (excl. btw) aan administratiekosten in rekening. Meld je jezelf binnen drie weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen.
 
Annuleringsvoorwaarden groepen
Het is niet mogelijk om te annuleren voor losse personen binnen een groepsaanmelding, dit in verband met de reeds toegekende groepskorting. Wel is het mogelijk om voor de persoon die niet kan deelnemen een vervanger te sturen. Dit kun je doorgeven via opleidingen@sdu.nl
 
Ik ben verhinderd, maar mijn collega wil graag in mijn plaats komen, mag dat?
Ja, dat mag. Graag ontvangen wij de NAW-gegevens, het e-mailadres en de functie van je plaatsvervanger. E-mail deze naar opleidingen@sdu.nl onder vermelding van de naam van het event.
 
Moet ik de registratiebevestiging meenemen op de dag zelf?
Je hoeft je registratiebevestiging niet geprint mee te nemen. Je kunt deze ook op een mobiel apparaat tonen bij binnenkomst, wanneer gevraagd.
 
Ik heb een vraag over de factuur, met wie kan ik contact opnemen?
Je kunt contact opnemen met onze deelnemersadministratie via opleidingen@sdu.nl

Ik wil graag een adreswijziging doorgeven, hoe doe ik dat?
Je kunt dit doorgeven via naw@sdu.nl.
 
Hoe laat ik mijzelf verwijderen uit uw database?
Je kunt dit doorgeven via naw@sdu.nl.


Workshops (indien van toepassing)

Wanneer worden de workshops bekend gemaakt?
De workshops die bekend zijn staan op de website. Wij informeren je per e-mail op het moment dat je een keuze kunt maken voor de workshops.
 
Moet ik me vooraf inschrijven voor de workshops?
Ja, het is verplicht om vooraf een keuze te maken voor de workshops. Sommige workshops hebben een beperkte capaciteit in verband met de werkvorm van de workshop. Heb je een specifieke voorkeur voor een workshop, maak dan snel een keuze. 

Voorzieningen (indien van toepassing)

Ik ben allergisch voor ….. Aan wie kan ik dit doorgeven?
Heb je dieetwensen waar wij rekening mee moeten houden? Geef dit bij voorkeur uiterlijk 2 weken vóór aanvang van het event door via opleidingen@sdu.nl.
 
Foto & video
Op onze events kan er gefotografeerd en gefilmd worden. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik van het event en ter promotie van volgende events. Wil je niet op de foto of video komen, loop dan langs bij onze informatiebalie.


Presentaties & evaluatie

Worden de presentaties van de sprekers achteraf beschikbaar gesteld?
Ja, na het event ontvang je een e-mail met daarin een link naar de evaluatie en naar de presentaties. Niet iedere spreker stelt zijn of haar presentatie beschikbaar. Wij publiceren alleen de presentaties die beschikbaar zijn gesteld.

Ook sturen wij je een evaluatie toe. Wij hechten veel waarde aan jouw mening hoe je de dag hebt ervaren, van sprekers tot locatie. Deze evaluatie gebruiken wij om de events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.
 
Andere vraag
Heb je een algemene vraag of staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze afdeling registratie via opleidingen@sdu.nl.

Volg ons op social media